7 Şubat 2011 Pazartesi

İLK SAÇ TIRAŞI


Oğluş berber koltuğuna otururken endişeliydi, önceden anlatmıştık halbuki: oğluşum, Denizim, saçların seni rahatsız ediyor, terliyorsun, saçların gözüne giriyor, şimdi berbere gidip kısaltacağız saçlarını.
Mızmızlandı, kucağıma aldım, sırtını pışpışladım, oğluş kucağımdayken, kuaför saçlarını kısalttı, hatta nerdeyse uyuyacaktı, o kadar hoşuna gitti. Sadece çocuklara saç kestiği için anlıyor onların dilinden ve her ortamda saç kesebiliyor, bir oyuncağın önünde, oyun parkında gibi gibi. Burası Çiğli'deki e-bebek mağazası, telefon açıp geleceğiniz saati söylüyorsunuz kuaför hazır oluyor.
İş bittiğinde şok oldum, birden büyüyüverdi gözümde, bebeklikten çıkıverdi, ne çok seviyordum saçlarını ama o kadar uzamıştı ki omuzlarına dökülüyordu artık. Sonuçtan Deniz' de memnun kaldı, hafifleyiverdi.
Çocuğunuzun saçlarını kestirmekte sorun yaşıyorsanız e-bebek mağazası ideal; önce şöyle bir geziyorsunuz, kitapları inceleyip oyuncaklara bakıyorsunuz, kuaförle tanıştırıyorsunuz, biraz sohbet edip tıraşa başlıyorsunuz:)

8 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

hiç duymamıştım . iyi hizmetmiş. Ama bizim Ada gitse bırakırlardı mesleği emin ol. Bebekken ne ektirdi berberlere bir görsen. Şimdi bile saç kesilene kadar oraya dön buraya dön adamcağız (hep aynı kişiye gidiyoruz) 40 yıl yaşlanıyor

FADİŞ dedi ki...

Çocuk berberlerinin işi zor ama yine de iyi kıvırıyorlar alışmışlar artık. Bize de şöyle bir şey anlattı berber: saçının yarısını kesip yarısını kesemediği bir deneyimi olmuş, imkanı yok kabul ettirememişler çocuğa, öyle gitmişler eve.

yeliz dedi ki...

harika!! ben kısa saç seviyorum. 3 oldu arcanınkileri kestireli:) büyümüş gibi oluyorlar ve daha sağlıklı.

FADİŞ dedi ki...

Arca'ya çok yakıştığı kesin:) Deniz hemen alıştı saçlarını şöyle bir sallardı ı-ıh derken şimdi tepesini iki eliyle karıştırıyor:))

Hande dedi ki...

Fadişcim traşınız hayırlı olsun..Çok yakışmıştır eminim..
Bizim Ankara'daki e-bebekte de böyle bir hizmet var..Ve fakat ya kesen adamcağız sizinki kadar işin ehli değil ya da çocuklar çok huysuz, sizinkine maşallah diyelim..
Ben bir alışverişim esnasında denk geldim,inan almadan çıktım mağazadan çocuğun bağırışlarını yüreğim kaldırmadı..:((

FADİŞ dedi ki...

Handecim, aslında öyle bağırta bağırta bu işi yapmamak gerekiyor çocuklara. Ben uzun süre Deniz uyurken kestim saçlarını ama baktım şekli şemali gittikçe bozuldu bir şansımızı deneyelim dedik, oldu:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Hayırlı olsun yakışıklı olmuştur ,bir karizma yapmıştır şimdi:))))

FADİŞ dedi ki...

Hem de nasıl, fiyakasından durulmuyor örgüçantam, tam delikanlı oldu, şaşılacak şey:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...