11 Şubat 2011 Cuma

DENİZ'İN ODASI İÇİN İKİ RESİM

Birinci resimde Kanvas kağıt kullandım, pastel boya çalışırken hoşuma gidiyor kağıdın dokusu. Deniz hayvanları çok seviyor, filleri de. Ona bir fil resmi yaptım, ikinci resim ise bir duvar kağıdı idi fakat ben bordür kullanmayı sevmediğimden bir köşede duruyordu deniz manzarasının bir bölümünü kestim ve üzerlerinde eklemeler yaptım keçeli kalem ile. Mesela martılar, yelkenliler, deniz fenerinin bir kayalığın üstüne oturtulması, geminin bazı bölümlerinin belirginleştirilmesi, büyük balık gibi kısımları ben ekledim. Şimdi bu iki resmi de mukavva karton alıp paspartüleyerek çerçevelemek ve Deniz'in odasına asmak işi kaldı onu da sonra yaparım artık.



4 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuşlar

FADİŞ dedi ki...

sağol ada ve denizcim.

Bahar YORGUN dedi ki...

canım nasıl da güzel olmuş ikiside ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Baharım teşekkür ederim, sen daha güzellerini yaparsın, eminim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...