28 Şubat 2011 Pazartesi

DEKORATİF BİR ÇERÇEVE

Kullandığım çerçeve 15 yıl önce hediye edilmişti. Altın yaldızla boyanmış bu çerçeveye yeni bir hava katmak istedim. Pek çok tasarım, dekorasyon dergisinde rastladığım, pek çok blogda gördüğüm bir çalışmayı uygulamaya koyuldum. Fazla söze gerek yok yapılış detaylarını fotoğrafladım. Tahtayı kapladığım kumaş bir zamanlar kapladığım tabureden arta kalan kumaş. Boya olarak beyaz akrilik ahşap boyası kullandım, boya kurumaya yüz tutmuşken ıslak bir bezle (pamuklu olmasın) rölyef kabartma olan kısımları hafifçe sildim ve eski bir görüntü verdim. Kumaşı mobilyacıların kullandığı tel zımba ile zımbaladım:) ve son olarak çerçeveye yerleştirdim.






11 yorum:

suhuba dedi ki...

Bloğunu yeni keşfettim inceleyeceğim. İnci kpeli kızın sayfasına bizde böyle ustalaşsak yazınca kendim gibi yeni öğrenen birini buldum diyerek geldim. Bu yazınada çok şık olduğunu yazmadan geçemedim. Ellerine sağlık.

FADİŞ dedi ki...

Suhuba, hoş geldin ve teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

tatlım üretim günü bugün sanırım:)) ellerine sağlık harika olmuşlar pasta tabağı fikri süpeeerrr.

figen abla dedi ki...

bu harika çalışmadan birşeyöğrendim...şu anlattığın eskitme yöntemi çok hoşuma gitti..hemen not alıyorum..
yaşasınnn, bugün de birşey öğrendiimmmmm :))))
çerçeveye bayıldım ablam..helal olsun sana..ellerin dert görmesinnn :))))

FADİŞ dedi ki...

figen ablacım, asıl sen, durmadan öğretiyorsun bize. Enerjine, pozitif yaklaşımına hayranım:)

bekdikli dedi ki...

harika bir calışma olmuş canım ellerine saglık...
iyi akşamlar sevgiler....

sezobigo dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam sağol canım, evet birden yapıp bitirmek istedim:)

FADİŞ dedi ki...

bekdikli, çok teşekkür ederim, cevabım gecikti biliyorum ama bloğuma giremiyorum bir türlü.

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, teşekkür ederim:)

isoon dedi ki...

bayıldım çerçeveye, hemde benim yatak örtümün deseninden, harika olmuş, elinize sağlık...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...