27 Ocak 2011 Perşembe

TUHAF BİR GÜN

Bu gün kendimden tırstım, sanırım tersimden kalktım (rüyamda da evin dış kapısı açıktı, hayırdır inşallah). Sabah sabah banyonun tavanının aktığını görünce imdat diye bağırmışım daha akşam yeni hijyenini sağlamıştım banyonun, tamir yapıldı ya sözüm ona, oh rahat rahat kullanırım artık dediğim anda sabah gene şıp şıp diye bir ses, çıldırttı beni, kendimden tırstım, o ses ne öyle! kısılmış, çatallanmış. Şifayı kaptığımı anladım bu vesileyle. Sabah simidinin ardından bir ıhlamur kaynatıverdim yumuşadı boğazım. Deniz annesinin bu dellenmiş hallerini umursamaz bir şekilde kucak ister, baba belinden dolayı çorap giydirmemi ister, ben de tesisatçının başını klozete daldırmak isterim. Sabahın stresini ancak fabrikaya girdiğimde attım, kendimle kaldım biraz, arkasından işlere daldım. Dedim ya iş yerim benim kaçış noktam bir nevi özgürlüğüm.

7 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

tesisatçının başını klozete daldırma fikrini tuttum:))
Ah şu ustalar benim başımda da var şu sıralar bir tane elime geçse bir diyorum ya....

FADİŞ dedi ki...

İkimiz bir olalım, hakkından gelelim, bir elin nesi var, iki elin sesi var değil mi ama:))

Guven dedi ki...

Meşguliyet tüm sıkıntıların en güzel ilacı. Sıkıştın mı, darlandın mı; meşguliyetin deliliğine sığınacaksın:))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, evet evet..Aynı Amerikan filmlerindeki gibi, tesisatçının kafayı direkt klozete daldıralım ya da bacaklarından tutup kafasıyla şöyle akan tavana doğru çivi gibi yollayalım onu. Tavanı kafasıyla komple delerse belki akma problemi kalkar ortadan:)))Üzme canını be güzelim, haklısın can sıkıcı ama senin üzüldüğüne yine de değmez. Sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

Haklısın Güven:)

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar doğru söylersin doğru da olay tazeyken dellenip sonradan duruluyorum, en başında sakin kalabilsem zaten benden iyisi yok:)

Deli Anne dedi ki...

Sabah sabah banyonun tavanının akması aksi olmak yeter şarttır Fadişim.. ne olsan haklısın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...