10 Ocak 2011 Pazartesi

TAŞINDIM, YERLEŞTİM

Haftasonu nihayet taşındım, yorucu oldu; oğluşu teyzesine emanet ettim, gündüz onda kaldı hatta gece o uyurken kucağıma aldım, yeni odasına yatağına bıraktım. Düzenleyemediğim tek yer çalışma odası, kitapları kolilerinden çıkarmayacağım, yeni bir kitaplık alıncaya kadar kutularında kalacak.
Ev güneye bakıyor, aydınlık, ferah, tam istediğim gibi. Zamanla istediğim düzenlemeleri yapacağım, şimdi tek derdim evin yaşanabilir kıvama gelmesiydi, özellikle de çocuk odasının onu da yaptık işte:)

19 yorum:

dikisdersi dedi ki...

kolay gelsin iş yarılanmış demkki ,güle güle otur

Bahar YORGUN dedi ki...

canım hayırlı olsun yeni eviniz mutluluk getirsin size inşallah

FADİŞ dedi ki...

dikiş dersi, evet işi yarıladım da ben de bittim ama buna değdi, evimden memnunum:)

FADİŞ dedi ki...

Baharcım teşekkür ederim:)

Hande dedi ki...

Canım taşınmak çok zordur ama sonu güzeldir, inşallah tam istediğin gibi olur herşey..Çok kolaylıklar dilerim sana..

Deli Anne dedi ki...

Gözünüz aydın Fadişim.. atlatmışsın.. güneye bakan ferah demişsin ya içim geçti orda.. güle güle oturun inşaallah.. sağlıkla, huzurla, muhabbet ve bereketle..

çeşnici Handan dedi ki...

Yeni ev hayırlı olsun güzel günlerde oturun. Kolaylıklar dilerim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Hadi bundan sonrası daha kolay olur.
sağlıklala ve huzurla oturun canım sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Örgü çantam sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Hande, taşınmak zordu sahiden ama şimdi koltuğuma oturmuş yorumları okuyorum. Birazdan eşyaları yerleştirmeye devm edeceğim:)

FADİŞ dedi ki...

Deli anne iyi dileklerin için teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Çeşnici Handan, teşekkür ederim:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, geçmiş olsun canım. Bitmiş sayılır bence de..Güle güle oturun ağız tadı ve sağlıkla..

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar teşekkür ederim. Ekmeklerine bakıp bakıp iç geçiriyorum çok güzel görünüyorlar. Eve iyice bir yerleşeyim tariflerini uygulamak istiyorum:)

nilo dedi ki...

Geçmiş olsun şekerim ve kolay gelsin kalan işlerinle alakalı... Güle güle oturun:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler nilo:))

meldi dedi ki...

Hayırlı olsun yeni eviniz. Güle güle oturun

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim meldi:)

Gulcin dedi ki...

tam da Izmirde oldugum haftasonu tasinmissiniz bir yardima mi gelseydim :)
hayirli olsun gule gule oturun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...