3 Ocak 2011 Pazartesi

KİRALIK EV ARANIYOR

Yılbaşı akşamından sonra cumartesi ve pazar ev arayarak geçirdik eşimle. Tatil, dinlenemeden biraz da stresle geçti. Bir yandan ev sahibinin yaptığı sürprize kızarken bir yandan da bu kış ortasında istediğimiz koşullarda ev bulmanın ve taşınmanın zorluğunu düşündük. Geceleri pek uyuyabildiğimi söyleyemem, kafam fazlasıyla meşgul, organizasyon yapmanın gerekliliği, pratik bir şekilde toplanmaya başlamam lazım bir yandan. Ben bunları düşünürken tarihe bir de baktım ki benim taşınma zamanım gelmiş zaten. 14 yıllık evliliğim boyunca iki sene de bir ev değiştirmişim e şimdi iki sene dolmuştu ve ben toparlanmalıydım:) Bu duruma bir yandan kızarken bir yandan da içten içe seviniyorum. Tekrar yerleşmek, yeni bir ev, yeni muhit benim rahatsız olduğum şeyler değil, aksine severim ama ben istediğim zaman, ev sahibi istediği zaman değil. Neyse, bu gün ev sahibi aradı ve evi satmaktan vazgeçtiğini ve evde rahat rahat oturabileceğimizi söyledi kirayı arttırmakmış derdi ama benim kazan kaynamıştı bir kere, harekete geçtiğimde duramam, ilerlemem lazım. Üç ev buldum, bu akşam birini, yarın sabah ikisini görüp karar vereceğim. Bu evde artık durmak istemiyorum.

16 yorum:

Deli Anne dedi ki...

fadişim kolay gelsin.. biri alıp tüm eiyaları organize biçimde yerleştirse de taşınsak boyuna.. ben de öyleyken severim:)

CEYLAN dedi ki...

yeni taşınmış biri olarak allah kolaylık versin..zor oluyor ama taşınmanın en güzel yanı tertemiz yerleşiyorsun herşey yıkanıyo temizleniyo..allah iyilerle karşılaştırsın tabi...buda önemli..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım kış günü olacak iş değil evsahibinin de yaptığı denksizlik.
inş. gönlüne göre bir yer bulursun sevgiler canım

FADİŞ dedi ki...

Sağol Delişim, evden eve taşıma şirketi olsa da kırılacak dökülecek çok şey var, hazırlanmaya başladım bile. Evi beğendim hayırlısıyla bir sorun çıkmazsa taşınıyorum inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Ceylanım sağol, en güzel dileği söyledin, Allah iyilerle karşılaştırsın, amiiiiin.

FADİŞ dedi ki...

Örgüçantam, ev sahibi mülk sahibi, nerde bunun ilk sahibi değil mi ama? Her şeyin bir yolu yordamı var, bizimki yordam bilmez çıktı, aman boş ver ben hazırmışım zaten taşınmaya onu anladım, eskisi gibi üzülmüyorum artık.

ada ve deniz dedi ki...

kolay gelsin mevsim olarak zorlayacaak seni. Bir de ufaklık var tabiki. Böyle telaşlarda olan onlara oluyor.

Gulcin dedi ki...

Kolay gelsin!

Tasinmak kolay degil ama sonu gercekten keyifli. Yalniz hep suna sasirmisimdir neresinden cikar onca esya evin! Elimi attigim her yerden aa bu da varmis dedigim seyler cikar tasinirken. Her tasinmada bunu dusunurum isin icinden cikamam :) Yoksa ben cok mu daginik bir insanim :)

Kolay gelsin Fadis yeni evinizde huzurlu mutlu olsun!

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, o eşyalarla şimdi ben boğuşuyorum, her taşınmamda bir kısım eşyayı dağıtmışımdır hep, şimdi de böyle olacak sanırım:) Üstelik fazla eşyayı da sevmem, benim evime gelen herkes sende fazla eşya yok diyor gerçi ama! bana hiç öyle gelmiyor.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, şimdi beni asıl korkutan Deniz nasıl karşılayacak ev değişimini. Evi taşıma sırasında bakıcı teyzesine bırakacağım, bir gün onun evinde zaman geçirecek ki biz yatağını kuralım, temel oturma düzenini sağlayalım, fazla yabancılamasın.

çeşnici Handan dedi ki...

Kış ortasında biraz zor ama kolay gelsin bence birşeyi insan aklına koyunca gerisi gelir belki de daha iyi olur. Sevgiler.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, bence senin evsahibin kaşınmış:) Şimdi sen çıkınca daha yükseğe kiraya verebileceğini sanıyorsa yanılıyor şaşkın. Zira artıko günler geride kaldı. Artık kiracı bulmak zorlaştı. Bak görürsün..Sen yine de kafaya koyduğunu yap, ben de yaparım. Tebdil-i mekanda ferahlık vardır, bilirsin..

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar, taşınıyorum efenim, az kaldı, inşallah cumartesi günü yeni evimde olacağım, hem yeni evin mutfağı da daha güzel, evin konumu da.

FADİŞ dedi ki...

Çeşnici Handan Hanım, kış falan ama başladık bir kere, bu haftasonu hava durumuna baktım nakliyeyi ayarlayabilirsek iyi olacak, bakalım hayırlısı:))

figen abla dedi ki...

Allah yardımcınız olsun fadişim...
ben 30 yıllık evliliğim boyunca 25 defa filan taşınmışım...
ana-baba-eş memur olunca çok tayin yaşadık tabi...
ne yorucudur bilirim :(
ama çok pratiktim ben..Vallahi billahi yeni eve yerleşmem tam bir gün sürüyordu..
neden dersen, tek bir gece hiç uyumadan sabaha kadar koli boşaltıyordum..
sabah ev halkı bir uyanıyordu ki ev bitmiş :))
bu arada ben ne mi oluyordum?
belimden hastanelik :)))))))
bak şimdi anlatırken bile yoruldum :)
ağır kaldırma, kendini hırpalama..belini sakatlama..sonra geridönüşü olmuyor bitanem..
seni sevgiyle öpüyorum :)

Nükhet dedi ki...

aslında doğru bir karar..oyun değil ki bu ..bugün çık de yarın yok oturabilirsin de ,olmaz...
gönlünüze göre bir ev bulmanız dileğiyle..
bu arada rölyef seçimime katıldığınız için teşekkür ederim sevgiler...