24 Ocak 2011 Pazartesi

EV HALİ

Of of başımı kaşıyacak vaktim yok! Elim biraz yağlıydı fındık fıstık yemekten, annem görmesin:)
Not: Elma resmi dışında bütün çizim bana aittir.
Anne notu: Çalışma odası hala dandini, kitaplık bir türlü gelemedi, rengine karar veremediğim için sipariş vermem gecikti. Ev böyleyken düşüncelerimi toparlayamıyorum, dün akşam Deniz'le çok eğlendik ben kitapları sınıflara ayırırken deniz önce resim yaptı arkasından bir leğenin içine ılık su doldurdum bir sürü de kap kacak verdim bir saate yakın oynadı, inanın gıkı bile çıkmadı huşu içinde suyu doldurup boşalttı.
Babamız bel ağrısından bütün gün yattı, çelik korse kullanıyor, yarın tekrar doktora gidecek, sanırım emar çekilmesi gerekecek. Bir an önce iyileşsin istiyorum, oğluş devamlı babanın kucağına çıkmaya, onu da oyununa katmaya uğraşıyor.
Taşındığımızdan beri banyo tavanı akıyor ve bir haftadır tamirciler gelip gidiyorlar ama bir türlü sorunu çözemediler:)
Taşındığımızda tekrar gördüm ki bir sürü ıvır zıvır var, ne kadar ayıklasam da bitiremedim, koyacak yerim yok ama bir çoğunun hatırası var, ne yapacağıma karar veremedim.


10 yorum:

yeliz dedi ki...

ressam yetişiyor ressam!!

Gulcin dedi ki...

ben hic anlayamamisimdir zaten bir evde onca sey nasil birikir ve tasinirken nasil bir anda ortaya cikar :)
Kolay gsin!

FADİŞ dedi ki...

Yeliz,hemde ne ressam, pek entel takılıyoruz şu sıralar:)

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, ben bu işi anlasam bu ıvır zıvır olmayacak zaten, engel olamıyorum, en sonunda bir gün lazım olur diye ayırdığım şeyleri elimde tutmamaya ve dağıtmaya karar verdim:)

Deli Anne dedi ki...

at gitsin Fadişim.. insan acaip rahatlıyor.. kıyabilirsen tabi:)

FADİŞ dedi ki...

Pek çoğunu öyle yaptım Delişim ama bitmedi bitmez, işe yarayanları verdim, fazlalıkları ve bir daha kullanmayacaklarımı attım,bir kısmı da ayıklanmayı bekliyor, kitaplık bir gelsin.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, anı hatrına tutmak için o bir yığın şeyi, maalesef ciddi kocaman ve kilerli milerli bir ev gerekiyor. Biraz eleme yapıp at gitsin bence de..Kolay gelsin, sevgiler canım..

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli somunlar teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

minik ressamam kocaman alkışlar:))

FADİŞ dedi ki...

Sağol örgü çantam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...