17 Ocak 2011 Pazartesi

DOLU DOLU İKİ GÜN

Haftasonu annem, kızkardeşim, eşi ve tatlı yeğenim Demir vardı evimizde. Deniz mutluluktan uçtu, ne yapacağını şaşırdı. Demir Deniz'den bir yaş büyük. Öğle güzel anlaştılar ki, bu kadarını beklemiyordum; çocuklar her zaman şaşırtıyor beni. Deniz bütün oyuncaklarını paylaştı, sevdiği oyuncaklarını göstermek için odasına koştu durdu, Demir'i hep yanında istedi. Bir ay önce oyuncak yüzünden epey bir ağlaşmışlardı, şimdi tam tersi.
Deniz ve Demir yan yana oyuncaklarıyla oynadılar, Deniz Demir'i bol bol öptü, ceviz ikram etti. Bir kez daha oğlumun büyüdüğünü farkettim.
Sevdiklerimin geleceğini öğrenince Nezaket Hanım'dan rica ettim, sebzeli kiş ve kremalı havuçlu kek yaptı, her ikisi de aynı gün bitti, küçükler de büyükler de çok sevdi hepsini.
Bir süredir Deniz'in hamurla oynamayı çok sevdiğini söylemiştim daha önceki postta; gene örtümüzü serdik ve her ikisine de birer plastik leğen biraz su ve kurumuş sertleşmiş hamurları verdim. Onları yumuşatıncaya kadar oynadık, yoğurduk. Bu işten pek keyif aldılar, oyunun bitiminde üstleri başları renkli çamur oldu ikisinin de ama bu iş yapılırken sessizlik hakimdi bütün evde. Huşu içinde hamurları mıncıkladılar.
Şimdi de başka bir konudan bahsetmek istiyorum. Pek çoğumuzun bildiği, okuduğu, takip ettiği üç muhteşem kadından bahsetmek istiyorum. Bu kadar mı güzel kollektif çalışılır, bu kadar mı gönlü zengin olunur. Oluyor işte. Böyle gönlü zengin marifetli insanlar olduğu sürece dünya daha güzel. Esra, Oip, Deniz:) Harika bir iş çıkardınız, zevkle takip ediyor, severek izliyoruz sizleri.


 "Bir Kar Masalı" Deniz'in favorilerinden oldu bilesiniz. Umarım gerisi de hemen gelir ve daha pek çok işinizi görürüz. Teşekkürler hepinize:))

3 yorum:

YEMEK VAKTİ dedi ki...

Çocuklar gerçekten bayılıyorlar hamur ile oynamaya.Her ne hikmetsede bu hamur tercihleri oyun hamuru olmuyorda ekmek hamuru oluyor:)

FADİŞ dedi ki...

Evet Yemek Vakti, hamur işlerini yaparken Deniz'in de işe katılmasına izin veriyorum, biraz etraf batıyor ama mutluluğunu görmeye değer:) Bizim oğluş oyun hamurlarına da bayılıyor, pek şekil yapmakla uğraşmıyor daha çok yuvarlamak ve parçalamak sevdiği şey:))

FADİŞ dedi ki...

Bu arada hoş geldin Yemek Vakti:))