23 Aralık 2010 Perşembe

YENİ YILBAŞI SÜSLERİ





Amcamın cenazesi için memlekete giden annem henüz dönmedi. Sevgili kardeşini teselli ediyor, sarıp sarmalıyordur şimdi. Ben de evimde ve iş yerimde hiç bir şey düşünmeden deli gibi çalışıyorum, malum sene sonu, maliyet, stok, arge ve yeni bütçe hazırlanması derken unutuyorum kendimi, yani hayat mücadelesine devam. Oğluşun gündüz uykusunu bir saat azaltınca gece de bir saat erken yatmaya başladık neyseki. Bu süsleri yaparken Deniz de bir yandan resim yaptı yanımda, hatta alttaki keçe çamın süslerini Deniz yapıştırdı.

 Çam ağaçları gerçek keçe, keçe atölyesinden rica ettim  parçalardan kesip verdiler, elimde biraz daha var bu keçelerden ama onları başka şekillerde değerlendirmeyi düşünüyorum, hatta bir ara fırsat bulabilirsem keçe yapımıyla ilgili de bir video hazırlamak var planımda.

Kar motiflerine gelince; motifleri google görselden indirdim, beğendiğim motifleri gördüğünüz şeffaf silikon malzemeye geçirdim ve falçata ile kestim, bir kenarından iğne ile delip gümüş simli ip ile lambaya astım. Gece ve gündüz farklı görünüyor, şeffaf olduğu için de cam etkisi yaratıyor, ben çok sevdim.


9 yorum:

banuca dedi ki...

Özellikle iş hayatının stresini atmak için el işleri en etkili yol bana göre, işten kaçta gelirsem geleyim mutlaka birşeyler yapardım bende... Çocuğunla birlikte birşeyler ortaya çıkarmanı çok seviyorum senin, birlikte yapılan işler onun gelecekteki hayatında yer tutacak, ayrıca hep hatırlayacağı anılar olarak kalacak emin ol, tecrübeyle sabittir :))

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Canım öncelikle başınız sağolsun..Allahtan rahmet diliyorum..
Yılbaşı süslerinde pek cici olmuşlar.Özellikle o şeffaf malzeme tam olarak nedir bilmesemde çok hoş olmuş kar taneleri için.Emeğine sağlık..Sevgilerimle SLN

FADİŞ dedi ki...

Banucum, bu tür aktiviteleri hep oğlumla yapmak istiyorum, el becerisi gelişiyor böylelikle, hem de birlikte eğlenmiş oluyoruz. Deniz birşeyleri başardığını hissediyor, hoşuna gidiyor.

FADİŞ dedi ki...

Beyaz Kkelebek, sağol canım, Allah kalanlara uzun ömür versin. Şeffaf malzeme silikon bazlı sanayi tipi bir ürün. İş yerine numune olarak gönderilen malzemeyi rica ettim verdiler. Ben her malzemeye bundan ne olur diye bakıyorum, eminim hobileri olan bütün bloggerlar da böyle düşünüyordur. Eğer yapmak istersen sana malzeme önerebilirim, gerçi senin aklıma birşeyler gelmiştir. Kalın, şeffaf dosya kapaklarını da bu şekilde kullanabilirsin.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Evet kalın dosya kapaklarıda iyi fikir.Ben bu seneyi kapattım artık seneye kısmetse =)

Deli Anne dedi ki...

ağhh..(iç geçirme efekti) o motiflere bayılrırım ve seninkilere de bttim.. eline sağlıkfadişim

yeliz dedi ki...

füsunun blogunu biliyor musun? defen ile yaşamak galiba. keçe ile nefis bir süs örneği var, mutlaka bak, ilham gelebilir:)

FADİŞ dedi ki...

Yeliz, bakacağım hemen:)

ada ve deniz dedi ki...

kar taneleri çok güzel olmuş:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...