20 Aralık 2010 Pazartesi

SEVGİLİ AMCAM HUZUR İÇİNDE YAT

Bu gün Teyzemin sevgili eşi benim de amcam vefat etti. Enişte denmesinden hoşlanmazdı amca dememizi isterdi.
Bu gün aniden kalp krizi geçirmiş ve vefat etmiş. Çok üzgünüm, ölüm de, doğum da Allahtan. Kalanlara baş sağlığı ve sabır diliyorum, bu dünyadan gitti ama hatıraları kaldı. Beş çocuk büyüttü, hepsini evlendirdi, torun sahibi oldu hatta torununun da evlendiğini gördü, zannetmeyin çok yaşlıydı, erkenden torun torba sahibi olmuştu.
Bizi çok severdi, her yaz muhakkak kalırdık onların evinde. Çok ekmeğini yedik, sofrasına oturduk, Allah ondan razı olsun, Allah taksiratını affetsin.Rahmetli anneannemle hiç geçinemezlerdi ama birbirlerini görmeden de yapamazlardı.Çocukken çok yaramazdım, pek laf dinlemezdim, o çakır gözleriyle bir bakışı yeterdi. Bu yaz, oğlumu, köyümüze götürüp tanıştıracaktım amcamla, hiç görmemişti daha, çok istiyordu görmeyi. Nasip değilmiş. Ben bu satırları yazarken sevgili tatlı oğlum uyumamakta direndi, iki damla yaş akıtamadım, tutuyorum kendimi, burnumu çekip duruyorum. Hasretle andığım hatıralarımın, geçmişimin bir parçası daha kayıp gitti.

22 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Allah Rahmet eylesin.

banuca dedi ki...

Sevgili Fadiş, yıllar geçtikçe, hiç ayrılmayacağımızı zannettiğimiz sevdiklerimiz bizleri istemeden terkediyorlar. Onlara olan özlem ve bir daha göremeyeceğimizin yarattığı çaresizlik duygusu en dayanılmazı... Ama, yaşam devam ediyor, kocaman yüreklerimize bütün anıları doldurup, acıları aralarına gömüp herşeye bıraktığımız yerden devam ediyoruz. En güzeli ne biliyormusun, gidenleri sevgiyle anmak, gidenin geride bıraktığı güzel anılar, ben sevgiyle anılmak isterim. Başın sağolsun....

Gulcin dedi ki...

Tum aile olarak basiniz sagolsun...

Yitirmenin her sekli zor ne yazik ki ama guzel anilar birakmis arkada ne mutlu.
Sabir sizlerle olsun...

Evren dedi ki...

Başınız sağolsun... Ailesine, akrabalarına ve dostlarına sabır diliyorum...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım sabırlar diliyorum başınız sağolsun .mekanı cennet olsun inş. sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Amin. Sağol AtölyeKedi.

FADİŞ dedi ki...

Banuca, haklısın dediklerinde, dostlar sağolsun.

FADİŞ dedi ki...

Gülçin, Evren, Örgüçantam sağolun, dostlar sağolsun, Allah yakınlarına sabır versin.Allah rahmet eylesin.

nilo dedi ki...

Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin...

FADİŞ dedi ki...

Sağol nilo.

yeliz dedi ki...

başınız sağolsun

FADİŞ dedi ki...

Sağol Yeliz.

Bahar YORGUN dedi ki...

canım nur içinde yatsın mekanı cennet olsun inşallah

FADİŞ dedi ki...

Baharım sağol.

ada ve deniz dedi ki...

Başın saolsun. Ne kadar iyi biriymiş ki arkasından bu satırları yazdırabiliyor...

FADİŞ dedi ki...

Ada ve Deniz, sağol canım. Amcam tam bir köy adamıydı, toprak adamıydı. Temiz bir kalbi vardı. Allah rahmet eylesin.

Yıldız dedi ki...

Başınız sağ olsun canım
nur içinde yatsın hepinize Allah sabırlar versin..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim, Allah rahmetini esirgemesin üstünden, sizin de başınız sağolsun canım..Sevgiler..

.:Hobibox:. dedi ki...

Merhaba canım, telaşlı ve anlamlı günümüze yaptığın yorum ve güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Sizleri bekleyen nişan haberlerimizle tekrar geldim. Güzel günler diliyor, sevgi ve selamlarımı bırakıyorum canım, sağlıcakla kal.

Başın sağolsun bu arada, Allah geride kalanlara sabır, merhuma rahmet versin.

FADİŞ dedi ki...

Yıldız, Lezzetli somunlar, hobibox sağolun.

saricizmeli dedi ki...

başınız sağolsun...

FADİŞ dedi ki...

Sağol Sarıçizmeli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...