2 Aralık 2010 Perşembe

SEBZELİ KİŞ DENEMESİ

Cart d'or blogger buluşmasından sonra pek çok arkadaş edindik ve değerli paylaşımlarını takip etmeye başladık arkadaşlarımızın." Miskokulu Lezzetler" den bir sebzeli kiş tarifi aldım ve hemen denedim. Tarifi alan ben yapan Nezaket Teyzemiz oldu.



 Bu kiş tarifi çok açık, uygulaması kolay ve bir o kadar da lezzetli. Gerçi bizim kiş orjinali kadar güzel görünmüyor ama lezzeti harika. Miskokulu Lezzetlere uğrayın ve tarifi alın, davetlerimin vazgeçilmezi olacak bu tarif.
Önemli not: Kişin üzeri biraz pembeleşince fırından alın, biz biraz fazla bekletmişiz.

4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bende tarifi aldım ama daha uygulamaya geçmedim ellerinize sağlık afiyetler olsun

FADİŞ dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun:)

Vakit Buldukça - EsEr dedi ki...

Fadiş bloğunuzu çok beğendim..
Bir sonraki etkinlikte buluşmak dileğiyle. Sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

EsEr teşekkür ederim. Hoşgeldiniz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...