20 Aralık 2010 Pazartesi

MİNİK KUZULARA BİR PAKET

Atölye Kedi, bir anasınıfı öğretmeni ve çok güzel, çok iyi bir anasınıfı öğretmeni. Kuzularını düşünen bu arkadaşımızın çağrısından daha önce bahsetmiştim. Az da olsa bir katkıda bulunmayı istedim. Bir paket hazırladım, benim kuzunun bazı oyuncakları, yeni bir lego çantası, biraz boya, biraz resim defteri, bir kaç masal ve boyama kitabı. İnşallah ilerde daha fazlasını yapmak mümkün olur.
Atölye Kediye buradan kuzularımıza gösterdiği hassasiyetten dolayı çok teşekkür ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Yeni yılın kutlu olsun. Kargoyu yarın gönderiyorum.

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım ellerine sağlık harikasın

FADİŞ dedi ki...

Sağol canım, oğluştan fırsat olmuyor örgü örmeye, anca bu kadar oldu:)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim hem kuzularım hem kendim adına ve hem sana hem minik kuzucuğa.