28 Aralık 2010 Salı

İYİ Kİ DOĞDUN BLOG

Bu gün blog yazmaya başlayalı bir sene oluyor. Blog yazmaya başlamadan önce blog nasıl oluşturulur, ben yapabilir miyim, yazabilir miyim diye epey bir düşünmüştüm. İlk izleyicim kardeşim oldu sonra arkasından beni takip eden blog arkadaşlarım. Ben blog yazmayı çok sevdim, yeni insanlar tanıdım, yeni fikirler edindim, aynı kaygıları yaşayan annelerle tanıştım, çok zevkli, yaratıcı insanlar karşıma çıktı feyz aldım. Paylaştıkça genişledi çevrem, asosyal Fadiş daha sosyal oldu böylelikle.
Blog, kendini ifade edebilmenin güzel bir yolu, çok cevherler barındırıyor bünyesinde, bazısı tam bir hobi ustası, bazısı yazar, bazısı ressam, bazısı iyi bir öğretmen. Paylaştıkça genişleyen bu havuz gittikçe de büyüyor durmadan, bunun sonu ne olur bilmem, bu blog dünyası ne kadar devam eder, hangi şekilde, ne şekillerde devam eder bilmem ama merak ediyorum doğrusu.
Yeni yılda da blog yazmaya, blog takip etmeye, yeni blogları keşfetmeye devam edeceğim. Herkese mutlu, sağlıklı, dileklerinin gerçekleştiği bir yıl dilerim. Nice yıllara inşallah.



7 yorum:

Yıldız dedi ki...

İyiki varsın canım :))
nice sağlıklı uzun yıllar güzel paylaşımlara....
Sevgiler.........

FADİŞ dedi ki...

Yıldızcım sağol canım, İyi ki varsınız:))

ada ve deniz dedi ki...

nice yıllara :))

FADİŞ dedi ki...

Ada ve deniz, nice yıllara arkadaşım, hep birlikte inşallah:))

Bahar YORGUN dedi ki...

nice nice yıllara canım :))

Guven dedi ki...

Nice nice yıllara; blog kültürünü başından beri sevdim...

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin Güven, e-mailin spama düşmüş şimdi farkettim. Teşekkür ederim.