1 Kasım 2010 Pazartesi

YENİ BİR KİTAP

Pazar günü aktivitelerimiz arasında D&R da uğradık ve kitapları inceledik. Kitapların arasında kendimizi kaybedercesine gezinirken Deniz'e bir baktım elektro gitarların üstüne doğru yürüyor ve sonra bir tanesinin üstüne çıkmış bisiklet muamelesi yapıyor, oradan zorla koparttım yoksa bu ziyaret bize epey pahalıya patlayacaktı. Denize bir kaç kitap aldım ama en çok Behiç Ak'ın Kedi Adası'nı beğendim.


 Hikaye güzel, çizimlerde sevimli ayrıntılar var ve ayrıca kedileri ailecek çok sevdiğimizden Deniz'in de buna bayılacağını umuyorum. Behiç Ak'ın diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum.

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ben de aldım bir kaç kitabını, gökdelene giren bulut, rüzgarın üstündeki şehir.. farklı yaklaşımları anlatıyor.. iyidir yani:) sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Deli Anne, hoşgeldin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...