9 Kasım 2010 Salı

DENİZ MAVİ KALEMLE İŞ BAŞINDA

Hatırlarsınız belki, daha önce bu postta  bahsedilen fotoğrafları şimdi yayınlıyorum. Denizin karalamaları devam ediyor ve bu konuda çok başarılı (çizimden bahsetmiyorum, boyayacağı alanları sınırladık ve buna uyuyor: çok şaşırdığımı söylemeliyim:))

İşini yaparken çok ciddi, karışılmasına izin vermiyor, ilham perisi kaçmasın diye belki kim bilir:)

Çizimin ortasında boyadığı arabanın üstüne çıkmayı ihmal etmedi.

Bir süre daha yerde boyamaya devam ettikten sonra işte sonuç:

Tesadüf biliyorum ama şurdaki çizgi sincabı andırıyor:))

7 yorum:

füsfüs dedi ki...

ben o çiçekli koltuklara bayıldım desem:)

füsfüs dedi ki...

ben o çiçekli koltuklara bayıldım desem:)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Deniz'in saçlarına bayıldımm.Kıvır kıvır yaff :)

FADİŞ dedi ki...

füsfüs arkadaşım ben de bayılıyorum o koltuğa, üstünde oturması da pek rahat. İkea'dan almıştım. Deniz de seviyor olmalı ki nerdeyse bütün işlerini orda yapıyor.

FADİŞ dedi ki...

www.mkblkonsept.com dedi ki...
Deniz'in saçlarına bayıldımm.Kıvır kıvır yaff :)

kıvırcık ama biraz olsun kestiremiyorum izin vermiyor, yıkandığında epey bir uzun, kulaklarına kaçıyor kıvrımları.

sevimlihayat dedi ki...

bencede ilham kaynağı kaçmasın diye karışılmasını istemiyor:)
maaşallah çok tatlı özelliklede saçları

Vintage Duygular dedi ki...

Cocuklari izleme, ciddi ciddi yaptiklari cizme,boyama,puzzle yapma vb ugraslarinda izlemeye bayiliyorum. Bu resimlerde tam onu yansitiyor, ne güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...