28 Ekim 2010 Perşembe

FAZLALIKLARI TOPLADIM

Kışlıkları çıkartırken ortaya, her yıl mevsim değişikliklerinde torbalardan çıkartıp şöyle bir baktığım sonra yine yerine koyduğum ne çok giysi var, benim, eşimin ve tabi bebeğime küçük gelenler. Bu düşüncelere her sene kapılıp bir kısım giysiyi toplayıp gönderiyorum ihtiyaç sahiplerine. Ben hafifledikçe iyi hissediyorum kendimi. Vermek kadar güzel bir şey var mı? Bu sene de "melek dokunuşları" vasıtasıyla göndereceğim giysileri (facebook tan görebilirsiniz) birazda kitap ve gençler için giysiyi de Melek öğretmen vasıtasıyla gönderiyorum Muş'a. Siz de fazla giysi ve kitap göndermek isterseniz
http://acalya.blogspot.com/2010/10/musa-kyafet-yardm-icin-kombin-olun.html linkine tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...