13 Ekim 2010 Çarşamba

DOKTOR KONTROLÜ, ELMA VE NAR

Bu gün Deniz'in doktor kontrolü vardı ve kan değerleri normal çıktı, rahat bir nefes aldık (kan verme işlemlerini anlatmayacağım, kısaca zor oldu diyebilirim), üç ay sonra tekrar kontrole gideceğiz. Hastaneden sonra Foruma uğrayıp birşeyler yedik arkasından markette elma diye tutturunca koca bir elmayı Deniz'in eline tutuşturdum.


Dönüş yolunda oğluş uykuya daldı, eve geldiğimizde teyzesine sağ salim teslim edip işimize gittik.
Akşam her zamanki gibi telaşla geçti. Yemek, oyun, dans arkasından nar yemece. Oğluş ilk defa nar yedi ve mayhoş tadı çok hoşuna gitti.
Uykudan önce kısa bir hikaye uydurdum Deniz'e. Arkadaşı Melike ve bisikleti hakkında.Hikayenin sonuna gelmeden uykuya dalmıştı.

1 yorum:

sevimlihayat dedi ki...

benim kızda meyveyi çok seviyor ama birtek yazın incie yediremedim yani tadına bile bakmak istemedi bizde nar hastasıyızdır akşam ben de ayıkladım tane tane zor oluyor ayıklaması ama yediğini görünce keyifleniyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...