20 Ekim 2010 Çarşamba

DENİZ ÇOK MEŞGUL

                                                           Resim yapmayı çok seviyorum.

                                                 Ama sadece kırmızı ve mavi kalemim var.
                          Daha çok kırmızıyı kullanıyorum, maviyi anneme veriyorum.
Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum, bir bakmışım büyük bir kağıdı boyuyorum, arkasından minicik bir not kağıdı arkasından hızımı alamayıp tahta arabamı boyuyorum, onu daha sonra gösteririm annemin cebinde fotoğraf.

4 yorum:

Modafobik dedi ki...

Annesi daha fazla renk alsana Deniz'e dimi amaaaa :))

figen mete dedi ki...

ah..çocukları öyle çokseverim ki...
valla çok özlemişim çocuk kokusunu....
Deniz,seni kocaman öpüyorum bebeğim :)

FADİŞ dedi ki...

figen mete dedi ki...
ah..çocukları öyle çokseverim ki...
valla çok özlemişim çocuk kokusunu....
Deniz,seni kocaman öpüyorum bebeğim.

Tatlı sözlerin için çok teşekkür ederiz. Haftanın başında bu güzel mesajı okuyup sevindik.

figen mete dedi ki...

sevgili Fadiş, senin bloğuna izleyici olma kısmında bir sorun mu var?
bugün sabahtan beri o kısım hata veriyor :((((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...