3 Eylül 2010 Cuma

OĞLUŞLA BAŞBAŞA

Dün oğluşla başbaşaydık, bakıcı teyzemizin doktor randevusu vardı, ben de işten izin aldım. Sabah kahvaltı hazırlığı ve az yenen bir kahvaltı sonrası (bir dilim peynir, bir kaç kaşık tahıllı karışım) anne de karnını doyurdu ve Deniz'in kıyafet giymek istemeyişi ile mücadele ederek  sonunda açık havaya çıkılabildik. Denize kalsa her yere çıplak gidecek büyük bir memnuniyetle.

1- Dışarıda sabahın hafif serinliği ile tenha sokaklardan geçtik, bir kepçenin yeri kazışını ve toprağı kaldırıp atışını izledik, izlerken sanki dünyanın en önemli olayı oluyormuş gibi heyecanla seyretti, beş dakika izledik, kepçeyi kullanan amcada havaya girdi, onu izlerken.

2- saat 11:30 a kadar arabalarımızla oynadık,  biraz kitap okuduk ve biraz yoğurt yedik.
3- saat 12 de uykuya yenik düştük ve anne oğul uyuya kaldık. Malum ben de antibiyotik alıyorum ve boğazım çok kötü, öksürüğümde geçmedi hala, geceleri bu öksürük yüzünden iyi uyuyamıyorum, bu öğle uykusu bana da iyi geldi. tam iki buçuk saat uyumuşuz.

4-Fındık aktarmaca oynadık, teneke kurabiye kutusuna fındıkları doldurduk, bir dar ağızlı kase, iki farklı boyda plastik bardak ve geniş bir plastik tabak  kullandık. Kaptan kaba, bardaktan tabağa fındıkları döktük, yere taşanları topladık, aktarma işlemi Deniz'in sevdiği bir uğraşı. En son, oyun kepçeyle son buldu, fındıkları kepçeyle çorba karıştırır gibi karıştırdı ve kaplara tek tek doldurdu.
Oyunun sonunda fındıkları havanda kırıp yedik.

1 yorum:

uğurböceği dedi ki...

güzel bir gün olmuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...