16 Eylül 2010 Perşembe

AHŞAP OYUNCAK

Uzun süredir boya, dikiş, aksesuar gibi işlerle ilgilenemiyorum. Deniz için ahşap bir oyuncak almıştım, ahşap arabanın boyalı olanı ile boyasızı arasında epey bir fiyat farkı vardı, ben, boyasız alıp su bazlı akrilik boya ile sonradan renklendirmeyi tercih ettim. Tek kat boya sürdüm ve sulu boya fırçası kullandım. Bazı formların üzerine de Deniz için popüler olan yıldız, ay, bulut şekilleri çizdim. Bu uğraşı bende rehabilitasyon etkisi yaptı, masadan dinlenerek kalktım.Oğluş sabah gördüğünde çok beğendi ve hemen oynamaya başladı.












4 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Bu tür oyuncakların çocuk gelişimi açısından daha faydalı olduğunu söylerdi hep pedagog arkadaşım. Bu şekilde hayal gücünü daha fazla kullanıyorlarmış. Güle güle oynayın ;)

Hande dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel olmuş,Tayga Toystan mı aldın?

sevim dedi ki...

ooo annesi beğenmezmi çok güzel olmuşlar canım böyle işler banada çok iyi geliyor emeklerine sağlık canım

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Vintage Duygular.Deniz'in ağzına alıp kemirmediği tek oyuncak türü ahşap oyuncaklar. Ahşap oyuncakları seviyorum.
Handecim teşekkürler, Tayga toytan almadım, e-bebek mağazasından almıştım.
Sevimcim, teşekkür ederim. Sırada başkaları da var ama bu sefer Deniz'in de eline bir fırça vereceğim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...