28 Ağustos 2010 Cumartesi

ÇİŞ KAZASI

Deniz, bez bağlatma konusunda beni çok zorluyor, dün yine aynı şeyi yaşadık  ve ben de biraz bezsiz dolaşsın bakalım dedim. Sonuç olarak oyunun tam ortasında önce çişini ve ben  daha müdahale edemeden  kakayı parkenin üstüne yapmış oldu. Yumurcak yerdekilere şaşkın şaşkın baktı, durumu ona anlattım, bak oğlum bunlar senin kaka ve çişin, burdan geldi, böyle kazalar olur, hadi şimdi birlikte yeri temizleyelim, sana da bir bez bağlayalım dedim, hiç itiraz etmedi yumurcak.
Akşam sordum ona kakan var mı, kaka nerden geliyor diye işaret etti. Şimdi kakan var mı dediğimde de gene işaret etti ama ben yine iş olduktan sonra öğrenebildim. Bir dahaki sefere daha hızlı olacağım.

4 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Fadiş valla dert sanırım ben daha 35 kadar doğuramam be canım Allah yardımcın olsun

Esra YILDIZ dedi ki...

Fadişciğim bloğun olduğunu bilmiyordum bebeğinde çok tatlıymış Allah uzun ömürler versin canım Sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Esra. Bloğuma hoş geldin.

FADİŞ dedi ki...

Stil direktörü tatlısı, sen eminim iyi de bir anne olursun. Şekermi şeker bir anne. Çok ta geç kalma derim, insanın yaşı ilerledikçe enerjisi azalıyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...