16 Temmuz 2010 Cuma

Tİ YÖNTEMİ Mİ?

Kuzucuğu dün İkea dan aldığım lazımlıkla tanıştırdım. Basit bir görüntüsü var, iki rengi vardı yeşil ve kırmızı, kırmızı rengi tercih ettim. Ön kısmına sevdiği oyuncaklardan birinin çıkartmasını yapıştıracağım. Aslında ilk önce adaptörle tanıştırdım artık adaptörün nereye yerleştirildiğini öğrendi, adaptörü gösterip klozeti işaret ediyor fakat üstüne oturmak istemiyor daha çok sifon ve tuvalet kağıdıyla ilgileniyor. Lazımlığını tam klozetin karşısına yerleştirdim, bir kaç kez oturma girişimimiz oldu fakat henüz işlevini kavramadı daha çok erken, lazımlığı gördükçe ters çeviriyor bir iki kezde kafasına geçirmeye kalktı neyseki henüz kullanmaya başlamadık.
Dün gece bir saat altına bez bağlamadan dolaştırdım, bir kaza olmadı fakat cıbıldak dolaşmak çok hoşuna gidiyor kıvırcık kafanın. Bu sabahta altını değiştirdikten sonra on dakika kadar bezsiz dolaştı ve çişimizi koyverdik seramik zeminin üstüne, şaşırdı, çişiyle oynamaya kalkarken ayağı kayıp sendeledi ve biraz korkup ağladı, fazla büyütmemeye çalıştık olayı, kucağıma alıp banyoya götürdüm, çiş yaptığını anlattım, üstünü değiştirdik, elimizi ayağımızı yıkayıp tekrar oyunumuza döndük. Öğrenecek çok şey var, sabah ve öğleden sonraki uykusunda teyzesinin okuması için bezsiz bebek kitabını ona bıraktım. Akşam konuyu biraz konuşuruz birlikte.

1 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ÇOK KOLAYLAR GELSİN.ALLAH SABIRLAR VERSİN.ZOR BİR DÖNEM OLUYOR.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...