22 Temmuz 2010 Perşembe

İSTANBUL BEN GELDİM!

Evet İstanbul'dayım, sevgili kız kardeşimin evinde bir hafta tatil kazandım. Oğluş ve ben buradayız, babişko çalışıyor, bu sefer böyle oldu, umarım kalan yedi günlük tatili birlikte geçirebiliriz. İstanbul fazlasıyla nemli benim için, planım her gün havuza girip serinlemek. Bu gün ilk kez Deniz'i havuza soktum önce tedirgin oldu ahtapot gibi yapıştı bana, bir on dakika sonra ise tutabilene aşkolsun, kuzenleriyle keyifli bir zaman geçirdi.
Kızkardeşimle zaman geçirmeyeli epey zaman oldu, umarım çocuklardan fırsat bulabiliriz. Şimdi 3 erkek çocuk var evde, ayın 25 inde küçük kızkardeşimde İstanbul'da olacak, O da oğlu Demir'i getiriyor böylelikle 4 kuzen ve hepside oğlan curcuna içinde bir hafta geçireceğiz.

1 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ne güzel.kardeşler hep birlikte.aman çocuklara dikkat edin 4 afacan neler yapmazki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...