8 Haziran 2010 Salı

HAMAM BÖCÜĞÜ, KARA FATMA VEYA KALORİFER BÖCÜĞÜ. HANGİSİNİ İSTERSİNİZ, BENDE ÇOK.

Ben istemeden evime yerleştiler, hatta bir sürü çocuk peydahladılar ve hatta evimin her yerine şehir kurdular, gündüzleri yan gelip yatıp geceleri cirit atıyorlar. Ne yediklerini acayip merak ediyorum keza açıkta hiç bir şey bırakmıyorum, ne yiyor olabilirler acaba? Benim sinirlerimi yiyor olabilirler. Lay lay lom geziyorlar mutfakta, bebişime gece sütünü hazırlarken görüyorum her yerde. Komşularla konuştum, ne hikmetse sadece bende var bu meretler, ara kattayım, benim altımdaki katlarda yok, üstte de yok, öyle söylüyorlar. İkna turlarına çıkmam lazım, komşulara ilaçlamayı kabul ettirmem lazım, daha fazla dayanamayacağım, bu evi onlara bırakıp gideceğim yoksa.

4 yorum:

Yildiz dedi ki...

Çok kötü bir durum ayrıca diğer katlarda olmaması inandırıcı değil mutlaka ilaçlanmalı ama sadece sen ilaçlatırsan bu bir işe yaramayacaktır arkadaşım sen de biliyorsun dediğin gibi komşularıda ikna etmen gerek ama nasıl :(
sana kolaylıklar dilerim ...

!! Şekerperisi !! dedi ki...

merhabalar

bende eve ilk taşındığımda gördüm bir kaç tane, ne kadar apartman ilaçlansa da evin içine doğru dürüst ilaç yaptırmazsan gitmezler bende gidicem burdan demiştim ama şimdi hiç bir tane yok ilaçtan beri ne bir böcek ne bir örümcek kimse yaptırmasa da sen kendin ilaçlattır bence, ünkü sürekli doğurup her yere erleşirler çamaşırlara bile..
sevgiler

Meryem dedi ki...

canım ben detan maxi kullanıyorum, gelebilecekleri köşelere falan sıkıyorum. hiç kalmadılar sana da önerebilirim detanmaxiyi umarım kurtulursun en kısa zamanda

FADİŞ dedi ki...

Aynı ilaçtan kullanıyorum Meryem ama hala gelmeye devam ediyorlar, sadece boyutları küçüldü, yavrular geliyor, büyük görmüyorum, inan miğdem bulanıyor ya, haftada bir dolapları boşaltıp siliyorum fenalık geldi, apartman ilaçlanacak ama bir türlü zaman belirlenemedi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...