18 Mayıs 2010 Salı

İKİ GÜNLÜK İSTANBUL SEYAHATİ

Benim bonus kafayla(kendisi kıvırcık marul ve tereyağlı kurabiye olarak ta anılır) İstanbul'daki teyzesine gitmeyi planlıyoruz. Kardeş yeni ev aldı, onun dekorasyon işlerine yardıma gideceğim. Sadece iki günde ne yapılabilir bilmiyorum ama fikirlerimizi paylaşır birlikte vakit geçiririz diye düşünüyorum hem yeğenlerimi özledim, oğluş ta kuzenleriyle oynasın biraz. Kardeş, yazımı bu akşam okursun 29' unda  BAL toplantısı var eniştenin o yüzden bir daha ki hafta sonu olsa olur mu acep?
Dün,  gece sütü öncesi bir saat vaktim vardı ve yarım kalan eteğimi nihayet diktim. Makine bir ara tekledi, epey bir korkuttu beni ( içimden hemen, - küçük makine aldın, olacağı buydu hadi şimdi ne yapacaksın bakalım dedim ama neyse ki ip sıkışmış ve takılıp duruyormuş, makarayı değiştirip tekrar çalıştırdım ve düzeldi neyseki)
Etek kumaşı tam yirmi senelik, Nezaket'imin hediyesi. Beli lastikli, minik minik çiçekleri olan poplin kumaştan bir etek oldu. Etek ucuna da güpür dantel geçtim, akşam giyip fotoğraflarım herhalde, dün gece  vaktim olmadı fotoğraflamaya. Şirin günlük giyebileceğim bir etek oldu. Şimdilik hoşça kalın arkadaşlar, bu gün çok yağmur yağdı ve sebze bahçemizin halini düşünüyorum. Gidip bakmam lazım.

1 yorum:

anekzura dedi ki...

Merhaba 10marifetçi arkadaşım sitemde senin için bir ödül var.Umarım kabul edersin.anekzura@blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...