24 Mayıs 2010 Pazartesi

GECE YARISI İŞLERİ

Neredeyse hobilerime vakit ayıramaz hale geldim, benim kıvırcık marul çok hareketlendi maşallah yerinde durmuyor ve devamlı oyun halindeyiz. Eklediğim resimlerden etek daha önce bahsettiğim kumaşın dikilmiş hali. Nezaket'imin hediyesi bana. Dikimi kolay, kumaşı ikiye kesip yanları diktim, bel kısmına lastiğin geçeceği kadar pay bırakıp bir üstten bir alttan makine ile geçtim. Eteğin alt kısmına ise severek aldığım stoğumda bekleyen güpür dantellerden birini diktim ve etek bitmiş oldu.


İkinci iş ise ihtiyaçtan doğdu. Oğlum orta kulak iltihabı geçirdiğinden beri kulaklıklı şapkaları tercih ediyorum. Satın aldığım yazlık şapkaların neredeyse hepsi büyük almama rağmen baş çevresinde lastik izi bırakıyor, oğlumu bunaltıyor.
Eski, elastik yapıda bir tişörtümü oğluşun baş ölçüsünü alarak kestim. artan kumaşlardan kulaklarını örtecek parçaları kesip şapkaya diktim. Şirin bir şey oldu ve çok kullanışlı olduğunu söylemeliyim. Bu projeyi ise 
http://lubirdbaby.blogspot.com dan aldım. Güzel bir örnek vermiş. 











Çok şirin oldu. Daha sonradan kulak kısımlarını küçülttüm ve tekrar diktim. Safari şapkalarına benzedi.

4 yorum:

dikisdersi dedi ki...

fadiş şapka ve etekte çok güzel olmuş,marullarına bak tabiki ne kadar güzel oluyorlar büyüdükçe ,tazecikken bahceden koparıp yemesi ne kadar güzel olur ,makinan kullanışlımı onuda sorayım

FADİŞ dedi ki...

Makinem basit ama kullanışlı. Basit dikişler için. Örneğin kot gibi kalın kumaşları dikmeye elverişli değil. Lastik ip kullanarak dikmeyi henüz denemedim, olur mu bilmem. Aslına bakarsan zaman zaman keşke bütçemden daha fazla ayırıp büyük bir makine alsaydım diyorum. Ne yapalım, ilerde dikişim ilerlediğinde alırım artık.

ufuk dedi ki...

Eteğe bayıldım Fadiş'ciğim.Ellerine sağlık....

FADİŞ dedi ki...

Ufukçum teşekkür ederim, basit bir şey ama iyi bir kombinasyonla çok hoş duruyor üstte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...