28 Nisan 2010 Çarşamba

SEBZE BAHÇESİ EKİLDİ

Bu kadar çalışmadan sonra salatalığa kabağa yer kalmadı ve biraz daha yer açmaya karar verdik, arkasından çilek fidanı dikmeye de karar verince iyice keyiflendik. Fidanların dikiminde bizzat çalışmış olduğumdan (çapa yaptım) sabah kalktığımda bilimum yerlerim ağrıyordu.
Öğrendiklerim:

  • Fidan dikmenin incelikleri
  • Sebze fidelerinin özellikleri 
                                                                     Patlıcan fideleri




                                                                        Biber fideleri



3 yorum:

bilge dedi ki...

merhabalar patlıcanların fidelerini görünce kendi bahçem geldi aklıma bende ektim bahçeme ama sanırım biraz abarttım sarımsak soğan patlıcan vs bilumum sebze sadece bamya kaldı geçen yıl çilek ekmiştimama olmadılar bu yıl saksılara aldım yakında bahçemin resimlerini yayınlarım sizi izlemek isterim müsadenizle..sevgi ve dostlukla...

FADİŞ dedi ki...

Toprak işi olduğunda hiç bir şeyi abartılı bulmuyorum, ellerinize sağlık. Kendi ektiğinizi biçmek gibisi var mı? Hem güzel terapi oluyor değil mi? Benim oğluşu, domatesler olduğunda bahçeye götürecek ve dalından domates toplatacağım. Oğluş domatesi çok sever.
Hoş geldiğiniz bloğuma. Çok memnun oldum. Güzel paylaşımlar olacağına eminim.

FADİŞ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...