17 Nisan 2010 Cumartesi

ÖNCE MUTLU SONRA MUTSUZ EDEN YİYECEKLER

Benim devamlı uyguladığım bir beslenme programı var bu porgramla 7 kg verdim fakaaaat bir aydır ne bulduysam yediğim için (bilimum çikolata, gofret, tatlı, çerez, patates, kek, bisküvi aklınıza gelebilecek karbonhidratların ve yağların hepsi) verdiğim 7 kilonun ikisini geri aldım tekrar beslenme düzenini oturtmalıyım. Kısaca beni önce mutlu sonra mutsuz eden bu yiyecekleri yemeyi bırakmalıyım yoksa sağlığım tehlikeye girecek. Şeker düzeyimi korumalıyım, koruyamadığım da bende, depresif bir hal yaratıyor, mutsuz ediyor, halsizlik, yorgunluk, uyku hali hep şekerin yükselmesinden.  Nefsimi köreltmenin bir yolunu bulmalıyım. Bunu başarıp kilo veren ve sağlıklı beslenen, spor yapanlara hayranlık duyuyorum. İstikrar sağlayabilirsem ben de onlardan biri olacağım.

2 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Bizde mutfagi cok sevdigimiz icin vermek istedigim 6 kiloyu bir türlü veremiyorum. Özellikle tatlilar,keklere dayanamiyorum :)
Senin programin doktorundan mi kendinmi hazirladin? Birde ben aksam yemekten sonra cayla beraber kek keyfi mahvediyor :)

FADİŞ dedi ki...

Aynen, ben de akşamları senin gibi keyif yapmayı seviyorum, kısaca atıştırmayı seviyorum, bu bir alışkanlık, bu alışkanlığı kırmakta kolay değil, irade istiyor. Evet doktorumun yönlendirmesi sonucu rahatsızlığıma uygun bir diyet verdi diyetisyenim. Bence herkes bir kan testi yaptırmalı ne var ne yok. Diyetisyenin verdiği diyet aslında sağlıklı yaşam diyeti. Bunu uyguladığımda sorun yok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...