13 Nisan 2010 Salı

BİR KOLYE BİR TAÇ

Hangi boşlukta yaptığımı sormayın, düşünmek istemediğim bir zamanda çıktı bu işler. Bir işe konsantre olduğumda başka hiç bir şey düşünmem, benim için bir mola, bir terapidir hobilerimle uğraşmak. Her iki yaptığımı da severek kullanıyorum ama ikisini aynı anda değil, yoksa İspanyol dansçısı gibi olurum.


Kolye yapımında boncuk, kristal düğme ve kumaştan hazırladığım çiçek motifi kullanılmıştır.



Kullandığım malzemelere gelince; salı pazarından aldığım taç, üzerini süslemek için ise tül çiçek, parlak düğme ve grafon kağıdı gibi duran parça kumaş; hepsi bir araya geldi ve bunlar çıktı ortaya.

3 yorum:

aysema dedi ki...

Eline sağlık, çok beğendim.

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin aysema, beğendiğine sevindim.

Bucanni dedi ki...

Canım senin yaptıklarında çok güzel ellerine sağlık. Özellikle kırmızı kolyeyi çok sevdim :) sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...