22 Nisan 2010 Perşembe

23 NİSAAAAN KUTLU OLSUUUN, SEVİNİN KÜÇÜKLER, ÖVÜNÜN BÜYÜKLER

Oğluşumun ilk 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı olacak. Biz bu bayramı babaanne ve dede ile geçireceğiz. Koca üç gün tatilimiz olacak inşallah. Bir sürü hazırlık yapmam gerekiyor. Baharın en güzel zamanları Karaburun'da. Temiz hava ilk gün kesin çarpar beni, sarhoş olurum. Denizin kokusunu çekmeye, balığın en tazesini yemeğe ve güneşten nasibimizi almaya gidiyoruz. Bakalım dedemiz neler dikmiş bahçesine, lavantalarım ne durumda; lavantalardan biraz getirmeyi planlıyorum bu sefer, bir kaç tane lavanta kesesi yapmıştım, kullanıma açayım.
Deniz'imin olabildiğince sık akrabalarıyla bir araya gelmesini istiyorum, o sevgi yumağı sarmalasın her bir yanını, sevgiye doysun, dünyayla barışık olsun yüreği. Bol bol güneş görsün istiyorum bebek bedeni. İlk, üç tekerlekli bisikletini alacağız bu gün, deniz kenarında bol bol süreceğiz bakalım. Kahkahaları doldursun limanı, Deniz, Ege Denizine merhaba diyecek, savuluuuun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...