31 Mart 2010 Çarşamba

SAKARLIK DİZ BOYU

Dün ufak bir kaza geçirdim, falçatayla işaret parmağımı kestim. Önce kanı durdurabilirim gibi geldi olmayınca hastaneye gittik. Doktor dikiş önerdi ama ben istemedim ve en sonunda parmağımdaki kesiği birleştirip bir güzel yapıştırdılar ardından da tetanoz iğnesi vuruldum. Beş gün parmağıma su değmeyecek. Ben solağım ve sol elim yaralandı, düşünün bir epey zorlanıyorum iş yaparken arkadaşlar. Akşam oğluş devamlı çekiştirdi parmağımdaki sargıyı ve üstelik annesi o kadar yorgun ki bunu biliyormuş gibi 22 ye kadar uyumadı uğraştırdı beni. Normalde saat 20 30 da uyur. Uyku gözlerinden akıyor, kucağımda dalıyor tam yatağına yatırıyorum faltaşı gibi gözlerini açıp yatakta oyun oynamaya başlıyor. Akşam yemeği fazla mı güçlü oldu acaba?

2 yorum:

Hobicell dedi ki...

Günaydın hemşerim, geçmiş olsun öncelikle çok geçmiş olsun. Umarım çabuk geçer. Sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim hemşerim. Ucuz atlattım. Allah korudu. Sevgiler ve görüşmek üzere diyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...