8 Mart 2010 Pazartesi

SAKARLIK DİZ BOYU

Pazar akşamı başıma gelenler: 
Önce oğluşun yemeğini blendıra boşaltırken bir kısmını da ayağıma döktüm, kaynak yemek suyu bir güzel sol ayağımı haşladı, hemen soğuk suya tuttum ve buzda beklettim arkasından da yanık kremi sürdüm. Sonra, salon lambası arıza yapmıştı ve ben iki haftadır sevgilime bu arızayı düzeltmesini istiyordum o da en son başka bir lamba takmamızı önerdi ve ben aramaya başladım, depo olarak kullandığımız küçük bölmede eşyaları karıştırırken nasıl oldu anlamadım küçük parmağım üst üste koyduğum iki sandalyenin arasına sıkıştı  ve canım yandı. Daha bitmedi, marketten ithal kavun aldım, oğluşuma tattırmak istedim, kabuğunu keserken bıçak elimden kaydı parmağımı kestim yine hemen müdahale ettim ve parmağımı sardım. Eşim mutfaktan derhal çıkmamı istedi ve yemek hazırlığına eşim devam etti. Dün akşam sakarlık konusunda bir numaraydım. Bu arada tabi o kadar çok telaş oldu ki bunlara şahit olan bebeğim şaşkınlıkla bizi izledi. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...