9 Mart 2010 Salı

HEDİYELERİM GELDİ

PTT  Kargonun bana kıyağı, hediyelerimi geciktirdiler ama nihayet değerli hediyelerim geldi. Ceylan cömertlik yapmış gönlünden kopanları bana göndermiş, Harikasın Ceylan, beni çok mutlu ettin. Hediye almayı kim sevmez ki. Kolyemi hemen taktım, toprak renklerini çok severim, genelde her şeye uyar.
Patiklere bayıldım. Patiklere ayrı bir düşkünlüğüm var, evde terlik, ayakkabı kullanmayı sevmiyorum, patik benim vazgeçilmezim.
Humus unu göndermiş Ceylan, hemen deneyeceğim, eşim humusu çok sever. fiyonk tokalar çok şirin. Ceylan baharatı da unutmamış. Şapkaya gelince, ellerine sağlık bana da çok yakıştı rengi çok sevdim, paltomla çok uyumlu oldu.

Turuncu rengi çok severim, şal her zaman kullandığım ve üstümden eksik etmediğim bir aksesuar. Bir insan tanımadığı birine ancak bu kadar uygun hediye gönderebilir. Tekrar teşekkürler.
Bahar Hanım, bu etkinliği düzenlediğiniz için size de teşekkür ederim, sayenizde yeni arkadaşlar edindik.

3 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

canım hediyenin gelmesine çok sevindim inan dünden beri aklımdaydın ne oldu acaba diye görünce içim rahatladı. güle güle kullan, ben teşekkür ederim

ada ve deniz dedi ki...

güle güle kullan hediyelerini

CEYLAN dedi ki...

mrh bilgisayar olmadığı için okuyamadım özür dilerim.umarım seni mutlu edebilmişimdir.güle güle kullan ve afiyet olsun:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...