2 Mart 2010 Salı

HEDİYE PAKETİ YOLA ÇIKIYOR

Yarın, hazırladığım hediyeleri gönderiyorum. Herhalde bir gün sonra elinde olur. Ben de Bahar Hanım gibi hediyelerimin fotoğraflarını yayınlıyorum.
Hediyenin ambalajı benim için önemli, bu yüzden bu ambalaja daha çok muhafaza diyebiliriz. Çuval bezinden elle diktim ve yazma kumaşından bir gül iliştirdim, ortasına da inci kondurdum. Muhafazayı,  günün anlam ve önemine uygun olarak zarf şeklinde yaptım. Gelelim ikinci hediyeye;
Siyah zemin üzerinde gül desenlerinin olduğu bir yazma  tekrar gül halini aldı ve güzel bir boynu süsleyecek.  Büyük gül motifinin ortasında gümüşten çerçeve içinde bir inci ve küçük güllerde de inciler serpiştirildi. Kolyenin bağcıkları ise yazmadan şeritler kesilerek tığla örüldü. 
Güzel sahibi güle güle kullansın.

3 yorum:

ferah dedi ki...

çok güzel olmuş bu kolye, bayıldım ;)

ferah dedi ki...

çok güzel olmuş, bayıldım ;)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Ferah. İlgin beni mutlu etti. Bebiş nasıl, büyüdü mü prenses?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...