3 Mart 2010 Çarşamba

HAYALİMDEKİ GÖRÜNTÜ


Nazmi Ziya Güran "Şezlongda pembeli kadın" 1904

Bu resmi Sabancı Müzesi'nde  gördüğümde çok sevdim,çıkışta hatıra eşyaları satan mağazadan bir baskısını aldım. Hala çerçevelenmeyi bekliyor, duvarıma geçici olarak yapıştırdım. Bu görüntüyü o kadar sevdim ki tatil hayalleri kurduğumda o pembeli kadın gibi şezlonga uzanıp, zeytin ağacının altında, hafif serin bir esintide yaprakların hışırtısını dinlediğimi görüyorum. Kadının yüzündeki huzura dikkat edin, ne kadar güzel resmetmiş.

2 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Evet cok güzel bir resim..O hisirtilari duyuyor,yanaklarimda hissediyorum..Huzurun resmi

FADİŞ dedi ki...

Umarım bu hayalimi gerçekleştirmek için fazla beklemem:)Açık havada kestirmek gibisi yoktur, hele de toprağa deyiyorsa ayağın bütün yorgunluğun uçaaaar giiider:)