22 Mart 2010 Pazartesi

HASTANE GÜNLERİ

Canım oğlum hastalandı ama şimdi iyiyiz Allah'ın izniyle. Trombosit seviyemiz düşmüş, hastaneye yatmak zorunda kaldık ve 5 gün boyunca tedavi olduk ve gözlem altında tutulduk. Serumlarımızı, ilaçlarımızı aldık, kanlarımızı verdik, verdik, verdik. Sonuç; trombosit seviyemiz tekrar yükseliyor çok şükür. Doktorumuz, ağır viral enfeksiyondan sonra veya 1. yaş aşılarından sonra bu tür bir rahatsızlık meydana gelebilirmiş dedi. Ben biliyorsunuz, dizindeki çürükleri emekleme çürüğü zannetmiştim önce, hatta dizlik yapmıştım, fakat ertesi sabah çürüklerin arttığını görünce hemen doktorumuzla bağlantıya geçtik. Trombosit seviyesinin 10.000'in altına düşmesi iç kanama riski yaratıyormuş; Allah korusun bizimki 9.000'e düşmüştü. Allah'ım bize yardım etti, ilaçlar etkisini gösterdi ve düzeliyoruz. Ege Üniversi Hastanesi Çocuk Bölümünde yattık ve doktorlarımızın özverisi, hemşirelerimizin yakın ilgisi sıkıntılarımızı birazda  olsa hafifletti. Buradan Doktorumuz harika adam Savaş Bey'e, Filiz Hemşireye, Sibel hemşireye ve ismini sayamadığım doktorlarımıza, tüm sağlık çalışanlarına teşekkürü bir borç bilirim. Gözümü açıyorum, gözümü kapatıyorum, aynı doktorlar, yine oradalar,  harıl harıl çalışıyorlar ve hiç birisinde bıkkınlık görmedim. Allah onlardan razı olsun. Hastanede yatan bütün hasta çocuklarımıza Allah'tan şifa diliyorum. Anne ve babaların yüzleri gülsün inşallah. Gerçekten çok zor.

4 yorum:

Tiryaki dedi ki...

çok çok geçmiş olsun...

Bahar YORGUN dedi ki...

çok çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin

FADİŞ dedi ki...

İyi dileklerinize teşekkür ederim. Sağolun arkadaşlar.

elifin terazisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun, öpüyorum bebişi:)