29 Mart 2010 Pazartesi

DİKİŞE DEVAM

Anneciğim sağ olsun fi tarihinde yaptığım beli lastikli pantolondan tekrar yapmam için 2 çeşit kumaş almış. Aynı cesareti şimdi gösterebilir miyim bilmiyorum. İlk pantolonu biçtiğimde lise-1 e gidiyordum ve teğelleyip anneme vermiştim o da makinede dikmişti, uzun süre tepe tepe kullandık tam 4 tane yapmıştık. Ben, kız kardeşlerim ve anneme. Annemin el becerileri konusunda bana sonsuz bir güveni vardır, hiç tereddütsüz güzelim iki kumaşı teslim edecek bana. Bakalım üstesinden gelebilecek miyim?  "Burda"nın eski sayılarından birinde beli lastikli yazlık pantolonlardan görmüştüm onun patronunu çıkarayım diyorum.

1 yorum:

CEYLAN dedi ki...

dikiş dikmek insana zevk veriyor.bekliyorum pantolonlarının modelini:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...