5 Mart 2010 Cuma

BİRAZ MOLA

Bu sabah Nezaket Teyzemiz hiç iyi görünmüyordu, boğazı şişmiş yutkunamıyor ve her yerinin ağrıdığını söylüyordu. Tabi iş yerine gitmek zorundaydım, laboratuvarda yapılacakları hemen toparladım ve izin alıp çıktım. Oğlana bakacak durumda olmayan teyzişi evine gönderdim. Cumartesi de işe gitmiyorum. Pazartesiye kadar iyileşir umarım ve umarım oğluş ta hastalanmaz. Oğlanın hiç bir şeyden haberi yok, benim sabah bir kaybolup bir görünmem hoşuna gitti, yapıştı bana ve bütün gün böyleydik, tuvalete bile zor gittim, ağlıyor arkamdan annnnnnne diye; bu aralar "n"leri uzatarak anne diyoruz.
 Ortalık karmakarışık, oyuncaklar işgal etti salonu. Ben topluyorum, oğlan çıkartıyor sepetten tek tek, oyun zannediyor yaptıklarımızı.

2 yorum:

banuca dedi ki...

Nezaket Teyze hanıma geçmiş olsun, size de kolay gelsin, bebişlerin en büyük zevki bir araya gelen oyuncakları tekrar dağıtmak, hem de büyük bir zevkle değil mi:)

FADİŞ dedi ki...

Haklısınız, acayip bitkin düştüm. iki gündür bir top peşinde koşturuyoruz, bir evde geziniyoruz. Yedir ,içir, oyna, uyut şeklinde iki gün geçirdim.Bebişleyken başka hiç bir şey aklıma gelmiyor, günlük sorunlar aklımdan uçup gidiyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...