12 Mart 2010 Cuma

BİR DİŞ DAHA

Her şey güzel başladı, bıcı bıcı yaptık, yemeğimizi yedik, oynadık ve uyumaya gittik.
Gece kaç kez kalktığımı hatırlamıyorum ama bu gün, sabahtan beri başım dönüyor. Oğlumun 8. dişi yolda ve gece  bağırarak uyandı kaç kez. Kucağıma aldığımda hımmmm sesi ve uyumaya devam, yatağına bırakıyorum ağlamaya devam. Kucağımdan inmek istemiyor. Diş etine jel sürdüm rahatlasın diye bir saat uyudu ve sonra yine devam ağlamaya. En son kalpol verdim ve sabaha kadar uyudu yavrum. Bu uyumalar uyanmalar dengemi alt üst etti, belli ki derin uyuyamama sonucu yorgunluk var üstümde.

5 yorum:

elifin terazisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun, ben de küçüğümüm yirmilikleriyle uğraşıyorum. Sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Çok sağolun, size de geçmiş olsun.

Bahar YORGUN dedi ki...

canım geçmiş olsun zor dönemler bunlar

FADİŞ dedi ki...

Sağol canım.

Fosi dedi ki...

bugün bizim 8. diş çıktı,
ne benzer yaşamışlıklarımız,
sadece anlayabiliyorum malesef ki,
elden gelen başka bişi yok,
sabredicez ve gelen dişlere sevinicez,
aynen yaptığımız gibi değil mi,
miniğe kocaman öpücüklerimi göndersem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...