2 Mart 2010 Salı

BAHAR GELDİ, HOŞ GELDİ.

Kıpırtıları duyuyor musunuz? Her şey uyanışta. Kış uykusu bitti şimdi hareket zamanı, miskinliği üzerimizden atma zamanı.
Topraktan karıncalar çıkmaya başladı, çiçekler açıyor cılız da olsa.
















Yeşilin bütün tonları görünmeye başladı, içim sevinçli, kıpır kıpır, hayatımın tazelendiğini, enerji dolduğumu hissediyorum, benim aylarım geldi, ne mutlu bana.

































Kır çiçeklerini  bir başka severim ben. Hayat dolu, sürprizci. Uzaktan bakıp geçebilirsiniz, pek belli etmezler kendilerini ama yakınına gelip baktığınızda her birinin inceliklerle bezeli olduğunu görürsünüz.

2 yorum:

Tiryaki dedi ki...

evet sabırsızlıkla bekliyoruz baharın gelmesini.
ama çok az kaldı heralde.
ne de olsa marta girdik artık,kış bitti gibi :)

sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

Ah Tiryaki,
Ben bahar çocuğuyum. Açılıp saçılmam kırlarda koşmam lazım. Çıplak ayaklarla toprağa basıp, derin bir nefes almam lazım.