14 Şubat 2010 Pazar

SIRA SIRA DANTELLERDEN BİRİ KULLANILDI

Hatırlarsanız bir kaç yazı önce sıra sıra dantellerden bir şeyler yapmaya başlayacağımı söylemiştim. İşte bunlardan biri. Malzemeler;
Daha önce örmüş olduğum krem dantel iplik ile örülen kenar danteli
Beyaz Fisto
Beyaz tül parçaları
Beyaz kalın ip
Altın sim ip
Krem rengi dikiş ipi
Krem rengi tahta boncuk
Biliyorsunuz eskiye bir dönüş var, nostaljik kıyafetler hep çıkıyor karşımıza. Ben de epey eskileri çağrıştıran bir yaka çalıştım. Çok zevkli olduğunu söylemeliyim. Bunun devamı da gelecek muhakkak. Çalışırken çok eğlendim.
Anlaşılabilir olması için biraz yakından bir kaç fotoğraf ekledim.

Tül kullanılarak yapılan yaka fırfırının kenarları, altın sim ip ile zincir çekilerek detaylandırıldı. Krem renkli örgü dantel ile çok uyumlu oldu ve daha eski bir havaya büründü.


                                            


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...