7 Şubat 2010 Pazar

Gecikmiş yılbaşı masa örtüsü, bir perde ucu ve bir kilim operasyonu daha

Şu sıralar işlerim birikti, bir kaç iş birden yürütüyorum, tabi böyle olunca hiç birisi bitmiyor.
Önce amerikan bezi üzerine yaptığım yılbaşı temalı kumaş boyamayı göstereceğim.













Henüz ütüyle sabitlenmedi daha sonrada kenarları kesilip dikilecek.
İkinci sırada bir perde ucu var, gerçi ben onu eski evimin mutfak penceresi için düşünmüştüm ve bir metal çubuk hazırlatıp, metal mandallar ile tutturarak kullanmayı düşünüyordum, kumaşa aplik etmeyecektim fakat evi değiştirince bu da kaldı ve şimdi bir yerde kullanılmayı bekliyor belki pasaja eklerim.













Son olarak mutfakta kullandığım kilim ve yine çamaşır suyu lekesi ve bu sefer eşimin marifeti. Artık kızmıyorum, hallediyorum.
Çamaşır suyu damlamış hali:













Yağlı boya fırçası ile uygulanmış, sulandırılmış çamaşır suyu ve sonuç:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...