21 Ocak 2010 Perşembe

Polar battaniyenin sıcaklığı




Polar kumaş ile çalışmak çok kolay, bir kere makasla biçtikten sonra kenarların atması diye bir şey söz konusu değil. İlk defa polar kumaş kullandım ve oğluşuma kırmızı polar kumaştan battaniye hazırladım ve artan kumaştan da iki tane minder yaptım. Kesmiş olduğum polar kumaşın dört kenarına tığla zincir örgüsü geçtim. Üzerine aplik ettiğim harfleri de tığ ile ördüm. İki yastığın kenarına da aynı şekilde tığla zincir çektim bir tanesine uçan balonlar diğerine de daireler ekledim. Nasıl? Olmuş mu? Oğlumun odasının renkleriyle de uyum içinde oldu. Sıcacık. Yapmak isteyenlere tavsiye ederim kolay ve kişiye özel tasarlanabilecek bir ürün. Aynı ürünü önce Ayşeciğimin Vadisine yapmıştım, şimdi kızkardeşim iki oğlu için istiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...