29 Ocak 2010 Cuma

HAZIRLIKLAR NERDEYSE TAMAM

Oğluşun 1 yaş partisi için "iyi ki doğdun" afişini hazırladım. Kuzeni Kerem'in de doğum gününü kutlayacağımız için afişte onun da ismi var. Ayrıca doğum günü çocukları adlı panomu hazırladım. Pano, kırpık elişi kağıtlarını yapıştırmaktan ibaret, üstünde de partiye katılacak çocukların birer resmi var, çocukların hoşuna gidecek bu. Doğum günü pastasını Bravo Patisseriden sipariş ettim, tren şeklinde olacak, çikolatalı, muzlu ve bademli, çocukların hoşuna gidecek türden. Annem kırpık kurabiye, küçük kız kardeşim ekşili mercimek, diğer kız kardeşim susamlı kurabiye ve patates salatası yapacak. Kollektif bir çalışma sonucunda her şey planlandığı gibi gider umarım. Süs olarak kedi merdivenlerini kestim, partiyi annemde yapacağımız için en son onları yapıp asacağım. Bir kaç kağıt fener, bol miktarda renkli balon, bir kaç dönence ile süslemeyi bitiriyorum. Sevinç Pastanesinden benim ve arkadaşım için diyabetik pasta siparişi verdim, o da bu işe çok sevinecek tam bir tatlı sever çünkü.
Henüz hediyeleri almadık daha. Oğluma, Kerem'e ve pazar günü doğum günü olan Vadi'ye hediye almak gerekiyor. Hediye almak ne zor iş. Hadi bakalım kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...